Antyczne złoto

poniedziałek, 15 października 2012

Dzisiaj zaprezentuję wam bransoletkę-sznur turecki. Jako, że koraliki przeze mnie posiadane do najrówniejszych nie należały postanowiłam wykonać sznur turecki. Do ciemno niebieskich koralików dodałam kuleczki w kolorze antycznego złota. Całość wkleiłam w końcówki i dodałam zapięcie (specjalnie na życzenie mojej mamy wyszukałam w swoich zbiorach karabańczyków w tym kolorze). Końcowy efekt jest jak najbardziej zadowalający i na pewno jeszcze kiedyś wykonam coś podobnego.
Przepraszam za jakość zdjęć, ale ostatnio jakoś dziwnie działa mój aparat.

1 komentarze:

Alojka pisze...

rewelacyjnie wygląda

Prześlij komentarz

Wszystkie prawa zastrzeżone (zabrania się kopiowania treści oraz zdjęć bez wyraźnej zgody autora). Obsługiwane przez usługę Blogger.