Z turkusowym akcentem

niedziela, 27 stycznia 2013

Paczka doszła już w piątek w tamtym tygodniu. Muszę pochwalić pocztę, ponieważ koraliki dotarły do mnie w ekspresowym tempie. Czekałam tylko 1 dzień na dojście przesyłki.
Praca oczywiście wrze na najwyższych obrotach, ale niestety jako, że do domu wracam dość późno a zależało mi na zdjęciach w naturalnym świetle.
I tak oto dzisiaj mam przyjemność zaprezentowania dość stonowanej bransoletki, która jednak urzekła mnie swą prostotą.
Powstała ona z koralików toho 15/0: Opaque Gra, Opaque Turquoise(achh przepiękny kolor napewno coś z niego jeszcze powstanie), Silver-Lined Crystal. Zapięcie typu toogle.

Tak się zastanawiam czy w candy wolelibyście wygrać coś zrobionego przeze mnie czy może jednak koraliki i półfabrykaty?

1 komentarze:

Prześlij komentarz

Wszystkie prawa zastrzeżone (zabrania się kopiowania treści oraz zdjęć bez wyraźnej zgody autora). Obsługiwane przez usługę Blogger.