Droga mleczna

wtorek, 9 kwietnia 2013

Kiedy przeczytałam o wyzwaniu organizowanym przez świat pasji, gdzie tematem przewodnim jest KOSMOS, od razu nasunęła mi się myśl o drodze mlecznej. To właśnie w takiej kolorystyce postanowiłam zrobić komplecik.
Wykonałam bransoletkę i kolczyki-sztyfty.

W bransoletce wykorzystałam koraliki TOHO 15/0 w kolorach Opaque Lt Beige i Metallic Cosmos (które mają przepiękną, tajemniczą barwę). Całość wkleiłam w posrebrzane końcówki i dodałam zapięcie typu toogle. Sekwencja 1a1b na 8 koralików w rzędzie.

Do kolczyków użyłam tych samych koralików co poprzednio, wkleiłam je w srebrne sztyfty. Pierwszy raz robiłam spiralne maleństwa, ale mam nadzieję, że nie wyszły aż tak makabrycznie.


Oczywiście komplecik zgłaszam na wyzwanie w blogu kreatywnym.

1 komentarze:

vernon pisze...

całkiem uroczy komplecik :)
Dziękuję za udział w wyzwaniu swiatpasji.pl

vernon

Prześlij komentarz

Wszystkie prawa zastrzeżone (zabrania się kopiowania treści oraz zdjęć bez wyraźnej zgody autora). Obsługiwane przez usługę Blogger.