Morskie wyzwanie

czwartek, 25 kwietnia 2013

Całą zimę byłam zdrowa, a kiedy wreszcie przyszła wiosna mnie dopadła choroba. Wczoraj tak bolało mnie gardło, że nawet mówić nie mogłam, ale dzisiaj jest już lepiej. Leżąc w łóżku z ciepłą herbatką powoli żegnam chorobę.
Tymczasem inspirowana morskim wyzwaniem w świecie pasji stworzyłam taki oto komplecik:



 Kolczyki stworzone z kryształków svarowski 8,3mm Light Sapphire, które oplotłam koralikami TOHO 11/0 Opaque Blue Turquoise i 15/0 Trans-Rainbow Teal.

Do bransoletki użyłam tych samych koralików co w kolczykach czyli: TOHO 11/0 Opaque Blue Turquoise. Całość wkleiłam w posrebrzane końcówki i dodałam zapięcie typu toogle.

Dołożyłam także przywieszkę w kształcie serduszka.

2 komentarze:

vernon pisze...

śliczny komplecik i ta dbałość o szczegóły :)
dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Pasji
pozdrawiam vernon

sosnowygaik pisze...

Świetny komplecik. Bardzo ładne dodatki:)

Prześlij komentarz

Wszystkie prawa zastrzeżone (zabrania się kopiowania treści oraz zdjęć bez wyraźnej zgody autora). Obsługiwane przez usługę Blogger.