W odcieniach fioletu

niedziela, 14 kwietnia 2013

Wreszcie nadeszła wiosna! Wspaniale jest być budzonym przez poranne promyki słońca, które wpadają do sypialni. Mam nadzieję, że wiosna w tym roku zaowocuje wieloma nowymi  projektami i naładuje mnie pozytywną energią.
 Myśląc o wiośnie na myśl przychodzą mi kwitnące kwiaty, które właśnie budzą się do życia i tym inspirowałam się przy tej bransoletce:

Użyłam tutaj koralików TOHO 15/0 Transparent Crystal, kordonka KAJA Cieniowanego Fioletowego nr 342, posrebrzanych końcówek i zapięcia typu toogle.

Bransoletkę zgłaszam na wyzwanie KreatywnegoKufra: Wiosna.


3 komentarze:

Paula Art pisze...

Bardzo ładna i w modnym kolorze :) Na pewno szybko znajdzie nową właścicielkę :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://paulaaart.blogspot.com/

violcio11 pisze...

POdoba mi sie bardzo

Piwi pisze...

Wiosna przyszła i oby jak najdłużej z nami została. ;) Piękna bransoletka. Oby przyniosła szczęście w wyzwaniu. Pozdrawiam. ;))

Prześlij komentarz

Wszystkie prawa zastrzeżone (zabrania się kopiowania treści oraz zdjęć bez wyraźnej zgody autora). Obsługiwane przez usługę Blogger.