Wisiorek

niedziela, 21 kwietnia 2013

Kiedy ostatnio przeglądałam czeluście internetu trafiłam na bardzo ciekawy wzór kulek.Niestety dopiero po wykombinowaniu swojej wersji trafiłam na tutka o co w ogóle w tamtych pracach chodzi. No, ale wcześniej inspirowana właśnie tamtymi kulkami, rozrysowałam swój własny wzór na kuleczki, które jednak niezbyt (przynajmniej mi się tak wydaje) przypominają te, które miały wyjść.
 Kulka powstała z koralików TOHO 15/0 w kolorach Transparent-Frosted Teal i Silver-Lined Teal, do tego dodałam FP 4mm Vitral-Sapphire.

Wrzucam jeszcze wzór, który rozrysowałam:

Góra

I dół
  Przepraszam za jakość rysunków, ale były robione na szybko. Może jednak ktoś się z nich doczyta.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Wszystkie prawa zastrzeżone (zabrania się kopiowania treści oraz zdjęć bez wyraźnej zgody autora). Obsługiwane przez usługę Blogger.