Cieniowane kolczyki

czwartek, 9 maja 2013

U mnie dziś upały, aż się ma ochotę usiąść na podwórku, w cieniu drzewa, poczytać dobrą książkę. I tak właśnie zrobiłam.
Ale żeby za bardzo się nie rozleniwiać wykonałam cieniowane kolczyki. Dość długo dobierałam kolory, żeby jakoś ze sobą współgrały. Mam nadzieję, że się udało.
A więc bez dalszych wstępów:

Kuleczki w trzech rozmiarach oplotłam koralikami TOHO 15/0 w kolorach Inside-Color Aqua/Capri Lined, Trans-Rainbow Teal i Silver-Lined Teal. Długość kolczyków bez bigli to ok. 4 cm.


3 komentarze:

Butterchilli pisze...

kolorystycznie bomba! bardzo optymistyczne :)

sosnowygaik pisze...

Na pewno świetnie wyglądają na uszach:)

Alojka pisze...

po prostu rewelacyjne
i forma i kolory

Prześlij komentarz

Wszystkie prawa zastrzeżone (zabrania się kopiowania treści oraz zdjęć bez wyraźnej zgody autora). Obsługiwane przez usługę Blogger.