Kryształowe

czwartek, 23 maja 2013

Niestety, ale alergia dała mi się we znaki i cały wczorajszy dzień miałam czerwone oczy, które na dodatek łzawiły i katar. Dziś jest już troszkę
lepiej, ale to pewnie dlatego, iż ostatni padał deszcz.
Już bez dalszego żalenia się napiszę co nieco o kolczykach, które bardzo przypadły mi do gustu.  Kiedy zobaczyłam przeźroczyste kryształki svarowskiego, wiedziałam, że muszę je oprawić w zieleń i najlepiej w jakichś pastelowych kolorkach.

Do kryształków swarovskiego 12mm Crystal dodałam koraliki TOHO 11/0 Silver-Lined Milky Lt Peridot oraz 15/0 Opaque Turquoise.

5 komentarze:

Butterchilli pisze...

śliczne kolorki :)

Bożena pisze...

Moje kolorki:)

sosnowygaik pisze...

Piękne kolczyki. Bardzo mi się podobają:)

JUANA pisze...

Są śliczne :) . Ja zawsze mam dylemat jakie kolory toho wybrać do kryształków ;)

Małgorzata Chrobak pisze...

Cudne kolczyki:) Wspaniała kolorystyka i piękny wzorek:)

Prześlij komentarz

Wszystkie prawa zastrzeżone (zabrania się kopiowania treści oraz zdjęć bez wyraźnej zgody autora). Obsługiwane przez usługę Blogger.