Niebieskie lilje

środa, 22 maja 2013

Ostatnio pozostawało mi wiele różnych koralików we wszystkich odcieniach niebieskiego. Postanowiłam stworzyć z nich bransoletkę, a przy okazji debiutują u mnie wyplatane zapięcia, które zyskały moje uznanie i na pewno pojawią się jeszcze w moich pracach.


Wykorzystałam tutaj koraliki TOHO 11/0 Transparent Dark Aquamarine i Silver-Lined Frosted Dark Aquamarine oraz 8/0 Transparent-Frosted Med Aquamarine i jeszcze jeden kolor, ale niestety nie miałam podane na opakowaniu jaki to odcień. Końcówki wyplatane z powyższych koralików TOHO 11/0.

2 komentarze:

Alojka pisze...

świetny pomył na wykończenie

Małgorzata Chrobak pisze...

Urocza bransoletka:)

Prześlij komentarz

Wszystkie prawa zastrzeżone (zabrania się kopiowania treści oraz zdjęć bez wyraźnej zgody autora). Obsługiwane przez usługę Blogger.