Wyróżnienie od ifki

wtorek, 14 maja 2013

Chciałabym podziękować ifce za wyróżnienie Liebster Blog. Było mi bardzo miło, a przy okazji 13 maja miałam urodziny, więc był to dla mnie miły prezencik.
Jako, że wyróżnienie dostałam po raz drugi pozwolę sobie tylko odpowiedzieć na pytania.




1. Największe marzenie? Oj dużo tego, trudno mi wybrać.
2. Ulubiony owoc? Truskawki i jabłka.
3. Komedia czy horror? Komedia.
4. Czego nie zrobiłabyś za żadne skarby? Myślę, że wszystkiego w życiu trzeba spróbować.
5. Co przeraża cię najbardziej? Pająki i węże.
6. Co ostatnio wywołało u ciebie łzy wzruszenia? Hmm... chyba przy książce "Siewca Wiatru".
7. Ulubione ciasto? Truskawkowe na cieście kakaowym.
8. Wizytowo czy na luzie? Na luzie.
9. Wypoczynek nad morzem czy w górach? Morze.
10. Afryka czy Antarktyda? Afryka - ponad wszystko lubię kiedy jest ciepło.
11. Ekstremalny sport, którego chciałabyś spróbować?  Chciałabym kiedyś skoczyć na bungee.


 

2 komentarze:

ifka pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Cieszę, że tak fajnie trafiłam. Pozdrawiam

sendi pisze...

Dziękuję :D

Prześlij komentarz

Wszystkie prawa zastrzeżone (zabrania się kopiowania treści oraz zdjęć bez wyraźnej zgody autora). Obsługiwane przez usługę Blogger.