Poranna trawa

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Chwilkę mnie nie było, ale pod nawałem nauki/wyjazdów, nie miałam nawet odrobinki czasu na koraliki. Za to pomysłów miliony. Niestety, ale dalej nie mam za dużo czasu, na szczęście za tydzień będę mogła odetchnąć i trochę poleniuchować.
Kiedy rano wychodziłam trawa na podwórku była przykryta rosą i stąd też pomysł na tą bransoletkę.


 Połączenie dość banalne, ale mnie doładowuje pozytywną energią.


Wykorzystałam koraliki TOHO 15/0 Transparent Crystal i dwa odcienie kordoneków KARAT, zapięcie posrebrzane, typu toogle.


6 komentarze:

mebelina pisze...

super razem wyglądają:)

Natalia pisze...

Bardzo fajna i te kolorki:)

Agnieszka R pisze...

Śliczne bransoletki:)

Dasanda pisze...

Niby banalna, ale prezentuje się świetnie :) I nazwa trafiona... Pozdrawiam w ten upalny dzień :)

Ola pisze...

Piękne, rzeczywiście dodają energii :)

Bożena pisze...

Urocze:)

Prześlij komentarz

Wszystkie prawa zastrzeżone (zabrania się kopiowania treści oraz zdjęć bez wyraźnej zgody autora). Obsługiwane przez usługę Blogger.