Arc-en-ciel

poniedziałek, 29 lipca 2013

Wreszcie jak przystało na lato mamy upały. Ze wsząd słyszę głosy jak to gorąco, i że mogło by być trochę chłodniej, ale ja nie narzekam. Zimy jeszcze będzie aż nadto, a ciepłe miesiące szybko miną, dlatego trzeba korzystać póki możemy.
Popijając mrożoną kawę wyszydełkowałam bransoletkę.


Użyłam: TOHO 11/0 Silver Lined Milky Teal,Transparent Crystal,Ceylon Lemon Chiffon i Magatama Metallic Rainbow Iris, końcówki, zapięcie i łańcuszek w kolorze miedzianym oraz koraliki FP Rondelle 4mm Milky Aquamarin.




2 komentarze:

Natalia pisze...

Bardzo fajna, gąsieniczki zawsze wyglądają cudnie:)

Agnieszka R pisze...

Wspaniała bransoletka:) Oj mam nadzieje że kiedyś i ja nauczę się tak cudnie wykonywać :)

Prześlij komentarz

Wszystkie prawa zastrzeżone (zabrania się kopiowania treści oraz zdjęć bez wyraźnej zgody autora). Obsługiwane przez usługę Blogger.