Lody miętowe

środa, 17 lipca 2013

Mam teraz fazę na wszelkie odcienie morskiego i turkusowego. Po prostu zakochałam się w tych kolorkach.Wygrzebałam lekko już przykurzony kabaszon, który to odkładałam w nieskończoność nie wiedząc do końca co z nim zrobić, i postanowiłam oprawić go w koraliki.


Kaboszon ceramiczny 20mm oplotłam koralikami TOHO 15/0 Inside-Color Aqua Lt Jonquil Lined,  Opaque Turquoise oraz 11/0 Silver Lined Milky Teal.
Wyszło trochę nierówno, ale jak na pierwszy raz efekt nie jest taki zły. 


Wisiorek wykonałam wg tutrioalu Weraph.

3 komentarze:

Natalia pisze...

Bardzo fajnie wygląda, w sam raz na lato:)

Modeliniaczka pisze...

Świetne ^^

Spalona Artystka pisze...

Prześlicznie wygląda. :D
Pozdrawiam Zuza

Prześlij komentarz

Wszystkie prawa zastrzeżone (zabrania się kopiowania treści oraz zdjęć bez wyraźnej zgody autora). Obsługiwane przez usługę Blogger.