Wachlarzyki

poniedziałek, 15 lipca 2013

Przez tydzień miałam bardzo ograniczony dostęp do laptopa, a o aparacie i robieniu zdjęć już nie wspominając. A wszystko przez remont. Dobrze, że już się skończył, bo nie wytrzymałabym już z tymi ciągle załzawionymi oczami i ciągłym katarem.
W poniedziałek przyszła do mnie paczka z koralikami, ale niestety dopiero wczoraj mogłam coś stworzyć. Padło na wachlarzyki zrobione według schematu Weraph. 


 W całości wykonane z TOHO: 15/0 Inside-Color Aqua Lt Jonquil Lined,11/0 Silver Lined Milky Teal,8/0 Opaque Frosted Gray i Magatama Opaque (i tu nie wiem jaki kolorek, ponieważ nie mam napisane na opakowaniu). Zawiesiłam je na biglach posrebrzanych antyalergicznych.



3 komentarze:

showmemagic pisze...

Fajne kolory! :)

Modeliniaczka pisze...

Fajne, takie miętowe :D

Natalia pisze...

Cudne, delikatne:)

Prześlij komentarz

Wszystkie prawa zastrzeżone (zabrania się kopiowania treści oraz zdjęć bez wyraźnej zgody autora). Obsługiwane przez usługę Blogger.