Pop art

wtorek, 20 sierpnia 2013

Ostatnim rzutem dołączam do wyzwania Kreatywnego Kufra. Do ostatniej chwili nie mogłam zdecydować się co wykonać, ale coś tam  wymyśliłam.
Pop art, czyli sztuka popularna to styl, który nie boi się mocnych kolorów, pozostając przy prostej formie.
Idąc tym tropem stworzyłam wisiorek łącząc ze sobą kółeczka w żywych barwach.


Barwy TOHO, które użyłam: 15/0 Opaque Mint Green, Opaque Pepper Red, Opaque lt Beige,  11/0 Ceylon Lemon Chiffon, Milky Kiwi i 8/0 Transparent Frosted Crystal, Opaque Frosted Gray, Transparent Frosted Lt Cray, całość zawiesiłam na posrebrzanej krawatce.

1 komentarze:

sabina pisze...

Wygląda super, życzę powodzenia w wyzwaniu:)

Prześlij komentarz

Wszystkie prawa zastrzeżone (zabrania się kopiowania treści oraz zdjęć bez wyraźnej zgody autora). Obsługiwane przez usługę Blogger.