Serce

czwartek, 29 sierpnia 2013

Jeszcze nigdy nie robiłam koralikowego serduszka, a w czeluściach internetu jest masa tutków, jak taki kształt wykonać. Zdecydowałam się na niezbyt skomplikowany kurs, który znalazłam tutaj.
Postawiłam na łagodne odcienie niebieskiego.

Do jego wykonania użyłam koralików TOHO 11/0 Silver Lined Milky Teal i  8/0 Transparent Frosted Crystal, perełek 4mm błękitnych. Serduch zawiesiłam na srebrnej krawatce i łańcuszku.
Wyszło troszkę krzywe, ale i tak jestem z niego zadowolona.




Dla porównania wielkości, zdjęcie na dłoni.

Wzór, z którego korzystałam.

3 komentarze:

sabina pisze...

Czy wzór prosty czy nie, liczy się efekt, serduszko jest śliczne.

Natalia pisze...

Bardzo fajne, urocze:)

AgA pisze...

Ale cudna praca!!! Zarówno na zawieszkę na szyje jak i breloczek. Co kto lubi :) Kolor miodzio :) tzn wspaniały :)

Prześlij komentarz

Wszystkie prawa zastrzeżone (zabrania się kopiowania treści oraz zdjęć bez wyraźnej zgody autora). Obsługiwane przez usługę Blogger.