Tęczowa kostka

niedziela, 20 października 2013

Jako, że jesień coraz bardziej daje się we znaki, postanowiłam stworzyć mały, acz optymistyczny akcent. Zamarzyły mi się kostka z każdą ścianką innego koloru.
Trochę się namęczyłam z nią, bo kilka razy zapomniałam o kolorkach i musiałam zaczynać od nowa, ale efekt końcowy jak najbardziej mi się podoba.


Wykorzystałam TOHO 11/0:Opaque Frosted Pepper Red,Marbled Opaque White Blue, Milky Kiwi, Ceylon Lemon Chiffon, Opaque Gray,Opaque-Lustered Pale Mauve.
I jak zawieszka prezentuje się przy mojej komórce:

2 komentarze:

sabina pisze...

Super kosteczka, no ale faktycznie trochę pracy Cię kosztowała.

Natalia pisze...

Fajnie wyszła, taka drobinka:)

Prześlij komentarz

Wszystkie prawa zastrzeżone (zabrania się kopiowania treści oraz zdjęć bez wyraźnej zgody autora). Obsługiwane przez usługę Blogger.