Herringbone

czwartek, 30 stycznia 2014

Delikatna bransoletka wykonana ściegiem Twisted Tubular Herringbone na 3 koraliki. Taki sznur wydaje mi się bardzo pięknym wykończeniem naszyjników. Sama na początek postanowiłam wykonać tą technikąc coś mniejszego i bardzo mi się ona spodobała. Do nauki wykorzystałam tutrioal Dory Maar.


Do jej wykonania użyłam koralików TOHO 11/0 Milky Kiwi i Silver Lined Milky Teal, 15/0 Transparent Cobalt, do zawieszki użyłam: Fire Polish 4mm Vitral-Sapphire i Toho 15/0 Opaque Turquoise. Zapięcie i łańcuszek regulacyjny posrebrzane. Dodałam także posrebrzany łańcuszek.
Długość bransoletki bez zawieszki wynosi 16 cm.


4 komentarze:

Beatrice pisze...

Śliczna!

pomieszane-poplątane pisze...

Śliczna i bardzo delikatna:)

Dora Maar pisze...

Cieszę się, że mogłam w czymś pomóc :) podwójna bransoletka wyszła bardzo ładnie :)

Paulina Muszyńska pisze...

Piękna i delikatna! :)

Prześlij komentarz

Wszystkie prawa zastrzeżone (zabrania się kopiowania treści oraz zdjęć bez wyraźnej zgody autora). Obsługiwane przez usługę Blogger.